STARLET GT



Untuk makluman korang, ni bukan keta aku hehe....alkisahnya begini...ank sedara hubby aku mmg minat giler dgn keta2 keluaran Toyota. Salah satunya toyota starlet la. Dia pun dh ada keta toyota starlet ni tapi 4 pintu punya. Pada satu hari sedang aku berjalan kat parking rumah maka muncul lah sebuah toyota starlet yg 2 pintu punya. Bentuk ble tahan cantik gak..so amik la gambar utk tujuan menjeleskan seseorang n mms kat dia...bl dpt ja gambar tu ank sedara hubby terus kol tnya pasal keta n nak beli........hmm bpe byk keta la yg dia nak ni........bg x menghampakan sesapa aku telah di beri tugas utk usya sapa pemilik keta ni. hari demi hari aku menjalankan tugas dgn penuh dedikasi tp malangnya x jmp jgk dgn tuan pny keta. bila dh penat terbitlah 1 idea yg bernas iaitu tggalkan note kat keta dia.........rasa mcm budak2 ja tp dh x dak pilihan nak bt mcm ner kan........ala2 anta surat cinta zaman sekolah...........


Ayat penuh sopan

Sebelum letakkan note tu tgk dulu kiri kanan bkn pe takot org tgk malu OOOooo...lagak dh mcm perompak nak curi keta ja...lepas letak ja baru rasa lega n masuk plak fasa kedua iaitu menunggu tuan pnya keta kol...dgn letakkan note tu maka sempurnalah tugas aku sebagai pengintip bebas yang penuh berkaliber...apa imbuhan yang aku dpt ?????
Lu pk la sendiri
(makin lama aku tgk keta ni makin berkenan plak cute gak huhu)




0 comments:

Post a Comment