PangKoR - Part 1

Tanggal 22-24 Nov 2010 aku dan beberapa lagi rakan dari cawangan telah disenarai pendekkan untuk mengikuti kursus Team Building di Pangkor...(suma yg x cukup kursus ja yang kena p ) memandangkan awal2 taun aku di antara orang yang agak malas nak p kursus so nak x nak kena la pegi jugak kan....



Muka2 masa baru sampai kena dengar taklimat haha muka seposen ja dh la penat lagi coz perjalanan yang jauh dr Putrajaya ke Pangkor



Masa ni plak kena lukis gambar pemandangan ...pastu kena terangkan kaitan kehidupan kita dengan gambar tu...sebenarnya pemandangan yang aku lukis tu x dak kena mengena dgn hidup aku pun..ada yang nangis2 cita pasal family, hilang org tersayang, kesusahan hidup....sedih gak dengar..dlm kepala ni berpusing-pusing nak cerita pasal apa (tp bukan cita sedih la)....




Masa sampai suma x kenal, suma pakat dok monyok ja muka..pastu urusetia buat game tukar2 kasut haha lawak gak game ni ada yg kaki kecik tapi bila pakai kasut org lain dh jadi mcm sampan ja bila tgk...pastu kena cari sapa tuan punya kasut. . . riuh rendah la dewan tu



Tak lama lepas tu masa untuk dipecahkan ikut kumpulan...time nak bt kumpulan kalau boleh suma nak ikut geng konon-konon x leh nak berenggang la



Antara muka2 kwn2 dari cawangan tempat keja aku yang join kursus ni...

0 comments:

Post a Comment